Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Εφαρμογή της Ενιαίας Τιμής Βιβλίου και στα ψηφιακά βιβλία

Ρυθμιστικό χαρακτήρα έχει η ψήφιση της διάταξης για την εφαρμογή του νόμου για την Ενιαία Τιμή Βιβλίου (Ν. 2557/1997) από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Σύμφωνα με αυτήν , επεκτείνεται και στο ηλεκτρονικό βιβλίο, στη χώρα μας, όπως ψηφίστηκε στο πλαίσιο του Ν. 3905/2010 για την ενίσχυση και ανάπτυξη της κινηματογραφικής τέχνης (ΦΕΚ Α’ 219/23.12.2010).
Μέχρι πρότινος, ο νόμος για την ενιαία τιμή ίσχυε μόνο για τα έντυπα βιβλία. Σύμφωνα με τη νέα διάταξη (άρθρο  46 , παράγραφος 15 του Ν. 3905/2010), ως βιβλίο θεωρείται, εκτός από το έντυπο, και «το CD-ROM, το DVD ROM, οποιοσδήποτε τύπος ψηφιακού κειμένου (αρχείου) που αναπαράγει ακριβώς το περιεχόμενο συγκεκριμένου βιβλίου, καθώς και το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book)».
Με τη νέα ρύθμιση, το ηλεκτρονικό βιβλίο δε μπορεί να πωλείται με έκπτωση μεγαλύτερη από 10% από την τιμή καταλόγου (ή προσαύξηση μεγαλύτερη από 5%), από οποιονδήποτε ηλεκτρονικό βιβλιοπώλη, για δύο χρόνια μετά την έκδοσή του. Η λιανική τιμή πώλησης του ebook θα καθορίζεται από τον εκδότη του, ανεξάρτητα από τη λιανική τιμή πώλησης του έντυπου βιβλίου, εάν υπάρχει.

ΠΗΓΗ: εθνικό κέντρο βιβλίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου