Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Με ελαφρά... πηδηματάκια.

Σε επίκαιρες ερωτήσεις ΘΑ απαντούσε σήμερα ο Μη εκλεγμένος πρωθυπουργός της χώρας στην καθιερωμένη «Ώρα του πρωθυπουργού» χωρίς όμως να παραβρεθεί ο ίδιος!

Τυχαίο;
 
Οι ερωτήσεις θα είναι μια από το ΣΥΡΙΖΑ και η άλλη από το ΛΑΟΣ.

Ο Πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας συνεχίζει με την αποκάλυψη – βόμβα για τις απόρρητες δαπάνες και ρωτά τον πρωθυπουργό για την αύξηση και διαχείριση απορρήτων δαπανών και αμοιβών τραπεζικών ιδρυμάτων.


Ο Γ. Καρατζαφέρης ρωτά τον πρωθυπουργό πώς θα αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα και θα τονωθεί η πραγματική οικονομία, καθώς και πώς θα επιτευχθεί ο έλεγχος των τιμών, έτσι ώστε να δοθεί μία ανάσα επιβίωσης στα μικρομεσαία εισοδήματα.

Δε νομίζω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου