Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Από την πίσω πόρτα φυγάδευσαν τον Παπακωνσταντίνου

Τρεις διμοιρίες ΜΑΤ χρειάστηκε να επέμβουν για να φυγαδεύσουν τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ο οποίος επιχειρούσε να ξεφύγει από τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. 

Από την πίσω πόρτα φυγάδευσαν τον Παπακωνσταντίνου
Στελέχη της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ κατέλαβαν το υπουργείο και χρειάστηκε η επέμβαση τριών διμοιριών ΜΑΤ που συγκρούστηκαν με τους καταληψίες μέσα στους διαδρόμους του υπουργείου.
Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου αναγκάστηκε να διαφύγει από το γκαράζ και υπό την προστασία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων.
Νωρίτερα, ο κ. Παπακωνσταντίνου και ο Γιάννης Μανιάτης συναντήθηκα με το προεδρείο της ΓΕΝΟΠ, που ζητά μεταξύ άλλων την απόσυρση της διάταξης που περιλαμβάνεται σε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, για το ιδιοκτησιακό καθεστώς των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου