Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Λεφτά ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Ένα ακόμα φραστικό επεισόδιο στην διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ αποδεικνύει περίτρανα την ένταση που επικρατεί πλέον ανάμεσα στα κορυφαία στελέχη του κόμματος αλλά και τις σχέσεις τους με τον  πρωθυπουργό Εθνικής Ανάγκης, Λουκά Παπαδήμο.
Σε κάποια στιγμή της συνεδρίασης κι ενώ οι τόνοι είχαν ανέβει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής αναφέρθηκε με αιχμηρό τρόπο στον πρωθυπουργό αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι ο Παπαδήμος υπερέβη πλέον τα εσκαμμένα…
Η φράση αυτή έφερε σε αμηχανία τους παριστάμενους μέχρι που ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος στράφηκε προς την μεριά του πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου και τον ρώτησε: «Γιώργο, τι λες εσύ; Εσύ δεν υπέδειξες τον κ. Παπαδήμο; Δεν θα απαντήσεις στον Χρήστο;» αναρωτήθηκε ο κ. Βενιζέλος.
Ο κ. Παπανδρέου έμεινε αποσβολωμένος, μη έχοντας κάποια απάντηση στο ερώτημα που τέθηκε ενώ και ο κ. Παπουτσής δεν θέλησε να πει κάτι περισσότερο, με αποτέλεσμα η συζήτηση για το θέμα να τελειώσει κάπου εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου