Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Ακόμα ένα κοινωνικό προφίλ στο "προσωπείο" του ΠΑΣΟΚ

Το φόντο πίσω... παρακαλώ!
Ο Δήμος Αθηναίων έστειλε χτες τα ΜΑΤ στο κλειστό καφενείο του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων, για να απομακρύνουν άστεγους και αλληλέγγυους που είχαν καταλάβει το χώρο. Ο κ. Καμίνης ζήτησε να πληρώσουν οι άστεγοι νοίκι και το χαράτσι της ΔΕΗ στο καφενείο.

Η επέμβαση των ΜΑΤ στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων κρίθηκε ως η πλέον κατάλληλη, γιατί τα ΜΑΤ είναι τίγκα στο πνεύμα –αφού στον ελεύθερο χρόνο τους ξεσκίζονται στο διάβασμα-, οπότε δεν ανέχονται να παραβιάζονται οι ιεροί πνευματικοί χώροι.
Σύμφωνα με τον κ. Καμίνη, οι άστεγοι είναι λαθροάστεγοι και πρέπει να απελαθούν από την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου