Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Απαγόρευση των βιβλίων του Πάολο Κοέλιο στο Ιράν;

Η ιρανική πρεσβεία στη Βραζιλία διέψευσε χθες Πέμπτη ότι το Ιράν απαγόρευσε τα έργα του βραζιλιάνου συγγραφέα Πάολο Κοέλο.
«Οι πληροφορίες για απαγόρευση στα βιβλία του συγγραφέα Πάολο Κοέλο διαψεύδεται από το υπουργείο Πολιτισμού και Ισλαμικής Καθοδήγησης της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν. Ανακοίνωση θα εκδοθεί σύντομα», αναφέρει η πρεσβεία σε e-mail της που απέστειλε στην ιστοσελίδα της εφημερίδας «O Estado» του Σάο Πάολο.
Το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Βραζιλίας ABR μετέδωσε ότι το υπουργείο Εξωτερικών της Βραζιλίας έλαβε νωρίς χθες Πέμπτη τηλεγράφημα, με το οποίο η ιρανική κυβέρνηση διαψεύδει την απαγόρευση των βιβλίων του Κοέλο.
Ο Κοέλο, συγγραφέας- μεταξύ άλλων- του διάσημου «Αλχημιστή», ανακοίνωσε την Δευτέρα στο blog του ότι όλα του τα βιβλία απαγορεύτηκαν στο Ιράν.
Την Τετάρτη, ο συγγραφέας ανέβασε στο blog του συνδέσμους (links) για να κατεβάζουν οι ενδιαφερόμενοι δωρεάν 17 από τα βιβλία του στην περσική γλώσσα.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου