Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

«Από την Πάτρα… ως το βιβλίο!»

Γνωρίζετε ότι στην Πάτρα λειτουργούν εκδοτικοί οίκοι με δεκάδες καινούρια βιβλία κάθε χρόνο που ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα;
Οι εκδόσεις Γιάννης Πικραμένος, Αχαϊκές Εκδόσεις, Διαπολιτισμός, Το Δόντι, Κόκκινη Κλωστή δεμένη και «Περί Τεχνών» με αφορμή τις γιορτές διοργανώνουμε μια καμπάνια για την κοινή προβολή των βιβλίων μας . Στόχος μας είναι να αναδειχθεί ότι υπάρχουν στην Πάτρα εκδοτικοί οίκοι με σημαντική παραγωγή βιβλίων, μερικά από τα οποία αφορούν την Πάτρα και την ιστορία της αλλά υπάρχουν και όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες ,όπως παιδική λογοτεχνία, σύγχρονη λογοτεχνία, ποίηση, λευκώματα κ.τ.λ.
Το βιβλίο δεν είναι απλώς ένα προϊόν που φθάνει στο ράφι του βιβλιοπωλείου, αλλά είναι δημιουργία που φθάνει ακατέργαστη στα χέρια μας και περιμένει φροντίδα ώστε να φθάσει στα χέρια του αναγνώστη και να είναι μοναδικό. Πρόκειται για καλαίσθητες εκδόσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από όλους εμάς με μεράκι και αγάπη και που απευθύνονται στον αναγνώστη με σεβασμό, άλλωστε πάνω απ’ όλα και εμείς οι ίδιοι είμαστε αναγνώστες .
Σ’ αυτές τις γιορτές σας προσκαλούμε να μας γνωρίσετε και να μας ξεφυλλίσετε στα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία και στο Κέντρο Πολιτισμού «περί τεχνών» που θα φιλοξενούν βιβλία των τοπικών εκδοτικών οίκων και σας προτείνουμε για δώρο ένα βιβλίο που έχει εκδοθεί στην Πάτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου