Ν. Καζαντζάκης

"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω". Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Το καλό θέατρο είναι εδώ

 
Γειά σας κ χαρά σας διαδυκτιακοί συμπολίτες. Γειά σας κ χαρά σας αληθινοί συμπολίτες.
Όποιος επιθυμεί να πάει θέατρο 2 άτομα με 1 εισιτήριο"στα σημάδια του Κάιν" στο θέατρο του νέου Κόσμου. 
Μια παράσταση για την ανθρώπινη βία , που γεννιέται μέσα στην κοινώνια κ λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Ότι μόνο "μαζί" αξίζει να την ζεις αυτή τη μικρή ζωή! Αλλιώς γίνεσαι Βενιζέλος, Παπαδήμος, Παπανδρέου, Σαμαράς, Πρωτόπαπας, Βουλγαράκης, Καραμανλής κ δεν έχει τέλος η ξεφτίλα.
Όσοι θέλετε, στείλτε το όνομά σας στο g.genatas@gmail.com για να υπάρχει η προσφορά στο ταμείο.
Δευτέρα στις 18.15 κ Τρίτη στις 21.15

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου